نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی تهران 4 > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۴ > اخبار آموزشی > آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۵ شهریور
۲۰۵ بازدید

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز ثبت‌نام پذیرش دوره های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۵ شهریورماه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی ، دکتر حسین بلندی با اعلام این خبر افزود: ثبت‌نام از داوطلبان ورود به دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی جهت پذیرش مهرماه ۱۴۰۲ تا ۱۱ شهریورماه ادامه خواهد داشت. وی در ادامه گفت: ثبت نام دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز از ۷ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۳ شهریورماه ادامه می یابد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه اظهار داشت: در پذیرش پیش‌رو باتوجه به سیاست‌های کلی اشتغال و به منظور پاسخگویی به نیاز نیروی انسانی متخصص در بخش‌های مختلف کشور، دانشگاه جامع علمی کاربردی با رویکرد جدید تعهد اشتغال در حین و یا پس از تحصیل در محیط کار واحد متقاضی و یا سایر مبادی بازار کار ، اقدام به ایجاد ظرفیت ۶ هزار و ۵۱۸ نفر مجموعا در ۱۶۳ کدرشته محل در مقطع کاردانی ناپیوسته و ۱۱۹ کدرشته‌محل در مقطع کارشناسی ناپیوسته نموده است.
دکتر بلندی در خاتمه گفت: ایجاد تحول در آموزش های شغلی و اجرای درست آن در کشور ، نیازمند تغییر نگاه به آموزش به گونه ای است که متضمن اشتغال پایدار دانشجویان و دانش آموختگان باشد.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا