نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی تهران 4 > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران ۴ > اخبار آموزشی > پیام رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند
۱۹۰ بازدید

رییس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی ، در متن پیام دکتر حسین بلندی آمده است:

پیام رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت فرصتی برای سرمشق قرار دادن راه، روش و منش شهدای عزیز در زمینه خدمت رسانی خالصانه و نمادی از وحدت مردم و دولت به عنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است.
این ایام تجلی مجاهدت دولت‌مردان نظام اسلامی در به ثمر رساندن نهال نوپای انقلاب است و یادآوری می نماید تا بدانیم در جایگاه خدمتگزاران نظام و انقلاب، عهده‌دار چه امانت گران‌بهایی هستیم.
بی شک موفقیت هر دولتی‌ در گرو تلاش، اندیشه، تخصص و توانمندی نیروهای ماهر، خلاق و مسئولیت‌پذیر آن است، اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دولت و با امید به همدلی و همکاری کارکنان شریف و متعهد در سایه ی کار و تلاش جهادی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، روز کارمند را به تمامی کارکنان صدیق و خدوم به ویژه کارکنان دانشگاه جامع علمی‌کاربردی تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیقات روز افزون همگان را مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا